Før jul i fjor oppfordret Jernia og administrerende direktør Espen Karlsen, folk til å ikke kjøpe unødvendige gaver til onkel. «Trenger onkel enda en stekepanne», var kampanjen året før.

Jernia vant pris for Årets kampanje

Jernia vant pris for «Trenger onkel enda en stekepanne»-kampanjen, som gikk til topps på Kjøpesenterkonferansen 2022 i Bergen.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

«I en tid hvor vi er tvunget til å tenke nytt og bærekraftig er det forfriskende å møte en aktør som tar dette på aller største alvor samtidig som de strekker den enda litt lenger, heter det i juryens begrunnelse, skriver i Retailmagasinet.

Jernia vant prisen Årets kampanje for kampanjen «Trenger onkel enda en stekepanne», i Kjøpesenterkonferansen 2022 i Bergen.

I kampanjen oppfordret Jernia kunden til å kjøpe et gavekort hos en restaurant i stedet for å kjøpe enda en stekepanne til onkel.

Retailmagasinet skriver videre at juryen lot seg imponere over enkeltheten og oppmerksomheten Jernia landet – og at det var et Kinderegg av en kampanje.

Powered by Labrador CMS