Norsk kylling har endret logo og profil
– Bedre skodd enn noen gang for vekst og utvikling
Denne artikkelen er over to år gammel.
– Vår nye logo viser hvem vi er, og hva vi skal være ved at også våre mål og ambisjoner fremheves tydeligere, skriver kommunikasjonsrådgiver Karen Gunnes i Norsk Kylling i en e-post til Nationen.
Avisen skriver om det Rema 1000-eide selskapet som nå har lansert ny logo og har fonyet sitt visuelle inntrykk.
I det nye logomerket finner du tre symboler som betyr mye for selskapet – stjerne, spor og sirkel.
Firmaet ble grunnlagt i 1991. I 2012 ble bedriften heleid av REMA som iverksatte en stor endringsprosess for hele virksomheten.
Norsk Kylling har 290 ansatte og omsatte i 2019 for i overkant av en milliard kroner.
– Når vi nå også er i ferd med å åpne vårt nye slakteri og foredlingsanlegg i Orkland kommune, er vi bedre skodd enn noen gang for vekst og utvikling inn i fremtiden. Derfor mener vi det er god timing å samtidig lansere vår nye logo, opplyser Gunnes til Nationen.