Omsorgsaktøren Stendi går for Synlighet: – En perfekt match
Skal ta en tydelig posisjon som «best på kvalitet».
Stendi vant både gull og sølv i Magnet Awards 2023, for årets stillingsannonse. Nå intensiveres satsingen.
– Vi har ambisjon om å ta en tydelig posisjon i markedet som «best på kvalitet» og «et menneske om gangen». Stendi er Norges største private omsorgsaktør og har derfor et bransjeansvar for å sikre den kvaliteten våre tjenestemottakere forventer, og fortjener. Fremover skal vi sette søkelys på kundeopplevelsen. Vi skal også tilpasse matchingen mellom vedtakseiere og assistenter med en ny og spennende løsning som lanseres rett etter fellesferien, sier markedssjef i Stendi, Kristoffer Alderin, i pressemelding.
Modig og fremoverlent
Lars Johanson, Customer Success Officer i Synlighet, ser fram til å komme i gang.
– Det trengs flere helsearbeidere for å sikre reell likestilling for de som trenger omsorgstjenester. Her spiller kommunikasjon en viktig rolle. I stillingsutlysningene Stendi nylig vant priser for, viser de på en utmerket måte hvordan de skiller seg ut ved å spille på humor og varme. Effekten av god omsorg og kvalitet gleder vi oss til å ta ut også i andre deler av kommunikasjonen, utdyper Lars Johanson.
–Rett og slett ingen andre som kunne matche
Stendi søkte etter et mediebyrå som kunne hjelpe dem med å forbedre kundereisen og øke den digitale synligheten. Totalt deltok ti byråer i konkurransen.
–Valget falt på Synlighet da de rett og slett var en perfekt match for oss. Vi ønsket et byrå som tok samfunnsoppdraget vårt på alvor og identifiserer seg med kundens behov. Det er mye jeg kunne sagt om kompetansen i byrået, men menneskene, energien og stemningen gjengen i Synlighet har, var det rett og slett ingen andre som kunne matche, avslutter Alderin.