Arendalsuka

Lanserer egen kommunikasjons­pris for Arendalsuka

– Det holder ikke lenger med en fengende tittel på arrangementet sitt for å bryte gjennom støyen.

Publisert Sist oppdatert

– Gullpollen skal deles ut til en aktør som gjennom overraskende bruk av virkemidler evner å få best mulig oppmerksomhet for sin sak. Dette kan være en ny og annerledes måte å konseptualisere en debatt på, et stunt for å skape oppmerksomhet, eller en kreativ måte å formidle et budskap på, sier kreativ leder i GK, Ole Henrik Stubberud, som er leder av juryen.

I tillegg til Stubberud vil juryen i år bestå av Magnus Takvam, politisk kommentator Altinget, daglig leder i Kommunikasjonsforeningen, Anne-Lise Mørch von der Fehr, tidligere kommunikasjonsdirektør i DNB og konserndirektør i Gjensidige, Vibeke Lewin, Thomas Mittun-Kjos, kommunikasjonsrådgiver i Samarbeidsrådet for tros- og livssynssamfunn, Knut Kristian Hauger, ansvarlig redaktør og daglig leder Kampanje, og tidligere gründer, partner og daglig leder Publicis Kitchen, Haakon Dahl.

– Det holder ikke lenger med en fengende tittel på arrangementet sitt for å bryte gjennom støyen og nå fram med budskapet sitt. Som ellers i samfunnet ser vi at man også her må tørre å tenke nytt og gjøre noe overraskende for å få oppmerksomheten, sier Ole Henrik Stubberud.

Prisen, som har fått navn etter det karakteristiske havneområdet i Arendal, skal deles ut torsdag 15. august 

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS