Svane velger SMFB
Svane står overfor sin viktigste lansering noensinne. Til å hjelpe seg med lanseringen har de valgt SMFB.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Det skriver de i en pressemelding, mandag.
– Når vi nå planlegger for vår største satsning noensinne, var det viktig for oss å finne en partner som vi var komfortable å jobbe med. Som nesten kunne fungere som en forlengelse av vår egen markedsavdeling. I tillegg var det selvsagt avgjørende at de hadde internasjonal erfaring. Alt dette fant vi i SMFB. Et dedikert team med god erfaring fra å jobbe internasjonalt, både fra å ta norske merkevarer ut i verden, men også fra å jobbe med internasjonale merkevarer, sier salg og markedsdirektør i Svane, Tor Sandblåst i en pressemelding.
Svane har i mange år vært en ledende produsent av senger, med distribusjon langt utover Norges grenser. Nå står de overfor sin viktigste lansering noensinne. Til å hjelpe seg med lanseringen har de valgt SMFB.
– Selv om hjemmemarkedet er viktig å ha et godt fotfeste i, er det jo alltid spennende å jobbe med merkevarer som har ambisjoner utover eget marked. Nå gleder vi oss bare til å bidra i lanseringen av deres største sengerevolusjonen på 50 år, sier Lasse Polmar, rådgiver i SMFB i pressemeldingen.