Ring 2 sikrer seg nok en kunde
Det nystartede reklamebyrået fortsetter å hente inn oppdrag.
Denne artikkelen er over to år gammel.
I løpet av årets første måneder har de fått Skeid, Kavli, Thermacell og Avisa Oslo på kundelista. Siste tilskudd er bransjeforeningen NemiTek og VVS-dagene på Lillestrøm.
Byrået mener at det som gjør denne kunden ekstra spennende er at kommunikasjonsoppgaven på sett og vis er firedelt.
– På den ene siden skal vi jobbe med å skaffe besøkende til VVS-messa, men også gjøre opinionen klar over at den finner sted. I tillegg får vi muligheten til å jobbe med kommunikasjon rundt det som foregår på selve messa, og til potensielle utstillere, utdyper Per Kristian Voss Halvorsen i en pressemelding.
Byrået er allerede er i gang med å forberede to parallelle kampanje- løp fram mot VVS-dagene på Lillestrøm til høsten med mer enn 200 utstillere og over 11 000 besøkende.
Prosjektkoordinator i NemiTek, Martine Singsaas Frøseth, sier at det var summen av flere faktorer som gjorde at valget til slutt falt på Ring 2.
– De var ekstra grundige i innsiktsfasen, presenterte originale ideer, samtidig som de har en transparent og ukomplisert samarbeidsmodell, som passer oss utmerket, forteller Frøseth og fortsetter:
– Det virker som det er lett å plassere VVS-bransjen og rørleggere i bås, men løsningen til Ring 2 hadde noen innganger som var helt annerledes enn vi hadde forventet. Vi gleder oss stort til å rulle ut kampanjen, og er sikre på at vi kommer til å genere mye oppmerksomhet, også utenfor vår egen bransje.