– I Publicis MSL er vi stolte av at vi tiltrekker oss de aller beste talentene, sier byråleder Rolf Aaneland (t.v.), om Sunny Sharma, som blir kommunikasjonsrådgiver i PR-byrået.

TV 2-reporter danket ut 65 søkere - går til PR-byrå

Sunny Sharma blir kommunikasjonsrådgiver i Publicis MSL.

Publisert

– Jeg har lært utrolig mye av min tid i både TV 2 og NRK, og må takke for tilliten og ansvaret jeg har fått. Det jeg kommer til å savne mest i TV 2 er selvsagt de flinke folka. Likevel er jeg begeistret for å starte i Publicis MSL, og ser frem til å engasjere meg i byråets strategiske og kreative tilnærming til kommunikasjon, sier Sunny Sharma, i en pressemelding. 

– Perfekt

Den tidligere økonomireporteren i TV 2s samfunnsavdeling, danket ut 65 andre søkere og kapret jobben som kommunikasjonsrådgiver i Publicis MSL.

Sharma går inn i byråets kompetansemiljø på mediekontakt, selskapskommunikasjon og samfunnskontakt.

– I Publicis MSL er vi stolte av at vi tiltrekker oss de aller beste talentene. Sunny har til tross for sin unge alder opparbeidet en unik erfaring fra øverste nivå innen både journalistikk og innholdsproduksjon. Jeg er overbevist om at hans erfaring og kunnskap vil være høyt verdsatt av kundene våre, sier byråleder Rolf Aaneland. 

 Sharma har bakgrunn fra NRK og TV 2, en bachelorgrad i medier og kommunikasjon fra OsloMet, og bakgrunn fra journalistikk, innholdsproduksjon og samfunnskommunikasjon. 

 – Da denne muligheten dukket opp, tenkte jeg at den var perfekt. I MSL kan jeg bruke min erfaring og kunnskap for å nå viktige mål for store samfunnsaktører, samtidig som jeg får lære mer om kommunikasjonsfaget ved å kaste meg ut i et nokså ukjent terreng, sier Sharma.

– Et enormt hus

Han mener det finnes få bedre steder å starte karrieren enn som rådgiver i Publicis-huset. 

– Et enormt hus som blant annet sitter på unike teknologiske og kreative løsninger, som både samfunnet og næringslivet vil trenge i dag og i fremtiden.

Med ansettelsen av Sharma, styrker Publicis MSL sin satsing på selskapskommunikasjon – et område byrået har opplevd sterk vekst på de siste årene.

 – Kommunikasjonsfaget utvikler seg i rekordfart, og vi ser en tydelig endring i at kommunikasjonsavdelingene er blitt flinkere til å ta i bruk hele verktøykassen i arbeidet sitt. I Publicis har vi kraften til å fornye måten selskaper kommuniserer, med mer bruk av digitale og sosiale kanaler, kreativitet, innhold og teknologi, avslutter Aaneland.

Powered by Labrador CMS