Starcom ansetter tre nye ledere
Satser på unge ledertalenter og ansetter internt
Denne artikkelen er over to år gammel.
– Det å bygge og satse på unge ledertalenter er noe som er viktig for vår kultur og videre karriere for folkene våre. Det er med stor glede jeg ønsker Jonas Helland, Martine Frugaard Jørgensen og Endre Bodahl lykke til i sine nye roller, sier Camilla Halleraker i en pressemelding.
– Spennende tider
De får ansvar for å videreutvikle fag, folk og forretning innenfor hver sin fagdisiplin. Starcom-sjefen påpeker at det er hyggelig at de har så flinke folk internt.
– Vi har mulighet til å endre litt på «hvordan vi alltid har gjort det» med å tenke nytt. Vi har flinke folk internt som kan, vil og evner, sier hun.
De nye lederne har store ambisjoner for fremtiden, og har allerede vært i Starcom noen år.
– Det er spennende tider i Starcom med massevis av dyktige kollegaer og knallhard satsing på teknologi. Jeg gleder meg til å ta fatt på lederansvaret for søkeområdet, og tør melde om at vi blir skumle i casekonkurranser fremover, sier Jonas Helland, ifølge pressemeldingen.
Martine Frugaard Jørgensen har allerede vært i Starcom i to år, og er klar for nye oppgaver så snart hun er tilbake fra permisjon.
– Ekstremt stas
– Det er ekstremt stas å få denne muligheten. Vi er med dette rigget for å ligge foran i skoen på tvers av fagdisipliner i et raskt endrende marked. Jeg gleder meg til å ta fatt på utfordringen og å lede Norges beste socialteam til nye høyder.
Bodahl har vært i byrået i tre år.
– Jeg opplever dette som en enorm tillitserklæring, og som et resultat av at vi tør å satse på utvikling av egne talenter. Med dette sender vi et tydelig signal på at Starcom fortsatt skal være best på tilstedeværelsen på digitale markedsføringskanaler og levere morgendagens løsninger, sier han.