Miriam Olaussen er ny rådgiver i A2N.

Går fra Varejo til A2N

Miriam Olaussen blir rådgiver i markedsførings- og digitalbyrået A2N.

Publisert

Etter nesten to år som prosjektleder i Varejo, er Miriam Olaussen nå klar for å ta fatt på jobben som rådgiver i A2N.

– Jeg har fulgt A2N fra sidelinjen en god stund, og sett alt det spennende arbeidet de gjør. Det som gjør at A2N skiller seg ut, er at de fungerer som markedsavdeling for mange av kundene sine. Byrået blir en langsiktig partner, og tar aktivt del i kundenes ambisjoner og mål. Å få være en del av en totalleverandør som har kompetanse i hele bredden er noe jeg ser på som en unik mulighet, skriver Olaussen i en e-post til KOM24.

Hun har allerede kommet godt i gang i A2N, der hun startet denne måneden. Olaussen kommer til å jobbe mye med digital markedsføring, tekst- og innholdsproduksjon, konseptutvikling og merkevarebygging for flere ulike kunder.

– Det spennende og kreative miljøet, kombinert med det tverrfaglige samarbeidet, gjorde det enkelt for meg å takke ja til muligheten. Hele byrået, med ulike spisskompetanser og fagområder, er aktivt involvert i nesten alle kunder. Dette gir meg muligheten til å samarbeide med tungt erfarne fagfolk med lang fartstid i bransjen. Jeg er veldig glad for at jeg har fått muligheten til å bli en del av denne gjengen, skriver hun.

Olaussen har en mastergrad i strategisk kommunikasjon fra Høyskolen Kristiania. Hun skriver også at hun tar med seg en god del fra sin tid i Varejo.

– Jeg lærte mye gjennom nesten to år i Varejo, og har fått jobbet med spennende kunder og flinke kollegaer. Jeg er glad for mulighetene og erfaringene jeg har fått.

Powered by Labrador CMS