Rune Myklebust reiste frå Stord til det store utlandet for 20 år sidan og har aldr sett seg tilbake. No jobbar han for Nexus Studios og måndag denne veka vann ein reklame han var involvert i prisen som ein av verdas beste då den stakk av med Grand Prix i Cannes Lions.
Rune Myklebust reiste frå Stord til det store utlandet for 20 år sidan og har aldr sett seg tilbake. No jobbar han for Nexus Studios og måndag denne veka vann ein reklame han var involvert i prisen som ein av verdas beste då den stakk av med Grand Prix i Cannes Lions. Onsdag fulgte han det opp med eit gull.

På måndag vann han Grand Prix, onsdag vart det gull i Cannes

Vinnarlukka held fram for Vegard Myklebust og teamet hans.

Publisert Sist oppdatert

(Cannes): Denne veka kunne KOM24 fortelja historia bak Pedigrees kampanje Adoptable, der dei skulle bruka meir av sin mediespend på å få nye heimar for hundar som trong det. 

Det er Colenso BBDO som er reklamebyrået bak kampanjen, men det er Nexus Studios i London som står bak det tekniske.

– Det var eg som fann opp teknologien til denne kampanjen, fortalte han då og snakka om eit oppdrag som var nesten umogleg å løysa.

Dei klarte det likevel og sikra seg Grand Prix i klassen Outdoors.

Onsdag var det ny premieutdeling i Cannes, denne gongen vart det «berre» gull på dei. 

Då i kategorien Direct lions.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS