F.v nede Binta Kristin Hammerich, byråleder Espen Hermansen og (oppe) Anette Johnsrud Larsåsen.

GK-duo gjenforenes i Nova Vista

Anette Johnsrud Larsåsen og Binta Kristin Hammerich er igjen kollegaer. Denne gangen i Ahead Group i Telegrafen.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Vi har vært venner etter «bruddet», og ikke noe er bedre enn at vi på nytt har funnet tonen og flyttet sammen i Ahead Group-byrået Nova Vista, sier Anette Johnsrud Larsåsen i en pressemelding mandag, om kollegaen Binta Kristin Hammerich.

Duoen som først møttes i Geelmuyden Kiese er begge ansatt som seniorrådgivere i kommunikasjonsbyrået Nova Vista.

Et byrå som skal opp og fram

– Nova Vista passer meg perfekt. Det er høyt under taket, bredde i jobbene og flatt i gangene. Her får jeg luft under vingene, og kan jobbe med kommunikasjon som jeg kan best. Det er spennende byrå som skal opp og fram, og som har flere av landets og verdens største kunder på listen. Ikke minst er det en veldig hyggelig, variert og uformell gjeng, sier hun.

Larsåsen er en tidligere Westerdøling som har jobbet som rådgiver i Geelmyuden Kiese og senest som kommunikasjonssjef for Høyskolen Kristiania. Hun har lang erfaring som foredragsholder, med forretningsutvikling og som rådgiver. Nå har hun flyttet 30 meter internt i Ahead Group for å møte sin tidligere makker og nye kunder hos Nova Vista.

Hammerich flyr inn fra Red Bull og tar med seg over ti års bransjeerfaring, hvor de to ferskeste årene er opparbeidet som ansvarlig for markedsføringen mot Horeca, kultur- og uteliv, i Red Bull.

– Dette blir kjempegøy. Ikke minst får jeg på nytt jobbe med Anette som jeg tidligere måtte forlate da vi gikk hver vår vei etter en lærerik tid i GK. Nova Vista er et spennende byrå og jeg har vært imponert av det strategiske fagmiljøet i Ahead Group. Da jeg fikk muligheten til å bli med på laget var det lett å takke ja. Her får jeg jobbe bredt kommunikasjonsfaglig som er få forunt, sier hun. Nå gleder jeg meg til å ta fatt på nye utfordringer med nye kunder, sier Hammerich.

En perfekt match

Hun har tidligere byråerfaring som strategisk rådgiver i SMFB, og tidligere som konsulent i Geelmuyden Kiese, samt rådgiver i OMD. Hun har også bred erfaring fra utlandet, hvor hun har vært ansvarlig for den daglige driften av ICCO (International Communications Consultancy Organisation) før hun gikk over til Cannes Lions Festival of Creativity med ansvar for Creative Effectiveness og PR Lions-kategoriene.

Byråleder og selvutnevnt overordnet sjokoladeskapsjef i Nova Vista, Espen Hermansen, sier han er veldig glad for at Anette og Binta har valgt å takke ja til stillingene som seniorrådgivere, da begge passer perfekt inn i byråets strategi om å levere et bredt spekter av kommunikasjonstjenester.

– Ikke minst sier det noe om hvor Nova Vista er på vei når så flinke folk velger å jobbe hos oss. I tillegg til å være flinke, er begge veldig hyggelige og fremoverlente. Noe som er perfekt match.

Powered by Labrador CMS