Aina Lemoen Lunde, markedsdirektør i DNB og Kenneth Fredstie, markeds- og kommunikasjonsdirektør for Den Norske Opera & Ballett, ser frem til å gjenoppta samarbeidet.

DNB går igjen inn som sponsor av Den Norske Opera & Ballett

– Vi har savnet dette, sier Aina Lemoen Lunde, markedsdirektør i DNB. 

Publisert

– DNB har tidligere hatt et godt samarbeid med Den Norske Opera & Ballett, og vi har savnet dette. Vi ser fram til å gjenoppta samarbeidet. Dette nye partnerskapet gir oss muligheten til å styrke vår tilstedeværelse innen kultursektoren, og vi gleder oss til å utforske nye muligheter sammen.

Det sier Aina Lemoen Lunde, markedsdirektør i DNB, i en pressemelding. 

En viktig del av samarbeidet vil være at DNBs årlige signaturkonferanse for norske bedriftsledere, DNB Konferansen, skal holdes i Operaens storstue. 

– Dette vil gi deltakerne en unik opplevelse i en av Norges mest ikoniske kulturarenaer.

Kenneth Fredstie, markeds- og kommunikasjonsdirektør for Den Norske Opera & Ballett, uttrykker også stor glede over det nye samarbeidet:

– DNB har vært en stødig partner, og vi har hatt mange flotte prosjekter sammen tidligere. Vi ser fram til å utvikle flere spennende initiativer sammen i tiden fremover. Det er med stor glede vi ønsker vår tidligere hovedsamarbeidspartner velkommen tilbake.

Den Norske Opera & Ballett er Norges største musikk- og scenekunstinstitusjon, og samarbeidet med DNB vil bidra til å styrke deres felles mål om å fremme norsk kultur og scenekunst.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS