Marius er ny konseptutvikler i TV 2
Marius Hanstad (42) hentes fra reklamebyrået POL, og er nå i gang som ny konseptutvikler i Marketing, TV 2.
Mediehuset har satt seg tydelige mål om å bli hjemmebanen for norsk idrett, bli best på humor, og fylle helgen med underholdning.
– Marius er en leken og svært dyktig kreatør med bred erfaring fra reklamebransjen. Vi har store ambisjoner for Marketing-avdelingen i TV 2, og vil med kvalitetene til Marius styrke det kreative miljøet, sier direktør for merkevare og merkedsføring i TV 2, Albert W. Arli, i en pressemelding
Hanstad har de siste fem årene jobbet i reklamebyrået POL. Han er utdannet ved Westerdals, og har tidligere vært innom en rekke byråer som SMFB, Kitchen, Los & Co, JCP Ignite og Geelmuyden Kiese.
Han har jobbet med mange av de største merkevarene i landet og vunnet priser både internasjonalt og nasjonalt.
Som konseptutvikler i TV 2 får Hanstad ansvar for å utvikle kreative konsepter for mediehuset.
– Jeg har jo alltid vært fascinert av TV, og nå dukket denne fantastiske muligheten opp. Det blir bra å ta steget ut av reklamebransjen og fokusere 100 % på TV 2. Det føles helt riktig. Mulighetene som finnes her hos TV 2 er jo så enorme. Så ja, det blir spennende å ta mine første steg utenfor den bransjen jeg alltid har jobbet i. Jeg er i hvert fall skikkelig gira, sier Hanstad.