Svenske Klättermusen signerer med JCP PRAD etter en omfattende pitch-prosess. F.v Kari Wisbech, Christian Kruse, Lars Eia Kirkholm, Ida Holme Holmen, Gonz Ferrero, Fredrik Lie, Victoria Allan og Aleksander Steinsvik.

Nytt svensk klesmerke velger JCP PRAD

– Hos JCP PRAD møtte vi et byrå som ikke tenker i «siloer». De utfordrer, men vet også hva som faktisk er gjennomførbart, sier Head of Global marketing i Klättermusen.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Etter en omfattende pitch-prosess har det svenske klesmerket Klättermusen signert med PR- og reklamebyrået JCP PRAD.

– Hos JCP PRAD møtte vi et byrå som ikke tenker i «siloer». De utfordrer, men vet også hva som faktisk er gjennomførbart. Vi gleder oss til å jobbe med gjengen både på det norske og internasjonale markedet, sier Head of Global marketing i Klättermusen, Ida Holme Holmen i en pressemelding fredag.

Rådgiver og kundeansvarlig i JCP PRAD Aleksander Steinsvik, forteller at Klättermusen er en svensk skatt som de gleder oss til å forvalte.

– Siden de startet i 1975 har de vært tro mot det de tror på. Det står det respekt av. Ikke bare har det resultert i produkter med fantastisk kvalitet, men de har også holdt fast i merkevaren sin. Den pakka falt vi pladask for, og det ga god grobunn i pitcharbeidet, avslutter Steinsvik.

Byråleder Lars Eia Kirkholm mener signeringen er nok et bevis på at byråets fokus på livsstilsmerker er en suksess.

– Vi har bygget opp en gjeng med stor kompetanse på dette feltet. Det gir oss evnen til å levere faglig bredt, samtidig som det er effektivt og av høy kvalitet, avslutter Kirkholm.

Powered by Labrador CMS