Linn Hamre blir ny kreativ leder i Mova – går fra Schibsted
– Jeg brenner for å skape visuelle konsepter og kommunikasjon som engasjerer, inspirerer og senker terskelen for å være aktiv.
Treningssenterkjeden MOVA fortsetter sin vekst og styrker merkevaren med ansettelsen av Linn Hamre som ny kreativ leder.
Det melder de i en pressemelding.
Med sin brede erfaring innen konseptutvikling og merkevarebygging fra Schibsted, vil Hamre få ansvar for å videreutvikle MOVAs visuelle profil på tvers av digitale og fysiske flater.
Dette er en strategisk ansettelse som skal bidra til at treningssenterkjeden fortsetter å vokse som både merkevare og treningssenterkjede i 2025.
– Jeg ser virkelig frem til å bidra til å utvikle merkevaren videre og skape engasjerende opplevelser som gjør det enda enklere og mer motiverende for folk å være aktive, sier Linn Hamre i pressemeldingen.
Hamre har de siste seks årene jobbet som konseptutvikler i Schibsted, hvor hun har vært en sentral drivkraft bak flere prisvinnende konsepter. Med sin kreative kompetanse og strategiske forståelse bringer hun med seg verdifull innsikt til MOVAs videre satsing.
– Jeg brenner for å skape visuelle konsepter og kommunikasjon som engasjerer, inspirerer og senker terskelen for å være aktiv. MOVA har en sterk identitet og et viktig samfunnsoppdrag – å gjøre trening tilgjengelig, inkluderende og motiverende for alle. Jeg gleder meg til å videreutvikle merkevaren og skape sterke historier som treffer både eksisterende og nye medlemmer, sier Hamre.
Kjeden har en tydelig vekststrategi for 2025 og ambisjonene er store. Arbeidet med å videreutvikle merkevaren står sentralt i tiden fremover.
– MOVA skal være en inspirerende arena for treningsglede og fellesskap, og med Linn på laget styrker vi vår visuelle og kreative tilstedeværelse ytterligere. Vi gleder oss til å utvikle nye konsepter som engasjerer både eksisterende og nye medlemmer, sier markedssjef Andreas Dyngen.
– MOVA er i en spennende vekstfase, og det å ha en sterk og tydelig merkevare er viktigere enn noen gang. Vi ønsker å skape en treningsopplevelse som folk ikke bare velger, men som de virkelig føler seg hjemme i. Med Linns erfaring og kreative kraft er vi sikre på at vi kan ta MOVA til nye høyder i 2025, legger Dyngen til.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no