Rosenborg og Nonspace skal fortsette samarbeidet.

Rosenborg og Nonspace forlenger samarbeidet

Rosenborg omtaler Nonspace som en viktig partner i klubbens strategiske og merkevarebyggende arbeid. Nå har de forlenget samarbeidet til ut 2026-sesongen.

Publisert

Nonspace har tidligere bidratt i utviklingen av strategien «Alltid framover», den visuelle identiteten og designsystemet, og digitaliseringen av årsmeldingen for 2024.

– Nonspace har vært en avgjørende brikke i vår strategiske satsning. De har hjulpet oss med å samle klubben rundt en tydelig retning og styrket vårt omdømme både lokalt og nasjonalt, sier Tore Berdal, daglig leder i Rosenborg, til egen hjemmeside.

Andreas Evensen, leder for forretningsutvikling og merkevare i Rosenborg, er også fornøyd med folengelsen.

– Nonspace har bidratt til å bygge en solid strategisk grunnmur for klubben, og vi ser allerede gode resultater. For eksempel har omsetningen i Rosenborg Shop økt med 75 prosent de siste to årene, til tross for historisk sett utfordrende sportslige resultater, sier han. 

– Vi er stolte over å videreføre dette samarbeidet. Rosenborg er den sterkeste merkevaren i norsk fotball, og vi ser frem til å bidra til videre vekst og utvikling. Dette partnerskapet gir oss også muligheten til å knytte tettere bånd til andre sterke merkevarer i regionen, sier Stian Ward Bugten, partner og rådgiver i Nonspace. 

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS