Julie Rønning-Arstad og Fredrik Pettersson i ANFO under prisutdelingen av ANFO MarTech Awards 2024.
Julie Rønning-Arstad og Fredrik Pettersson i ANFO under prisutdelingen av ANFO MarTech Awards 2024.

Åpner for påmelding til Martech awards

– Jeg er spesielt spent på kategorien AI-generert innhold.

Publisert

– Vi er spente på å se hva bransjen har gjort det siste året, og ikke minst så gleder vi oss til å hedre de aller beste, sier Julie Rønning-Arstad som er konkurranseansvarlig.

Til høsten er det klart for årets Martech awards i regi av ANFO og nå åpner de for påmeldinger. 

I fjor var det Posten Bring og POL som stakk av med tidenes første KI-gull.

ANFO skriver i pressemeldingen at i et mediemarked i størrelsesorden 25 milliarder kroner, hvor 70 prosent er digitalt, er det tydelig at en konkurranse som ANFO MarTech Awards er viktig.

– Jeg er spesielt spent på kategorien AI-generert innhold. Kategorien var ny i fjor og det har skjedd ekstremt mye innen AI det siste året. Forhåpentligvis har flere selskaper blitt tryggere i bruken av den nye teknologien, og ikke minst implementert den som en del av markedskommunikasjonen, sier Fredrik Pettersson som er jurygeneral for konkurransen.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS