Aschehoug utdanning velger Släger
Etter å ha møtt flere byråer i en pitch-prosess som begynte før jul, endte Aschehoug utdanning opp med å velge Släger som ny byråpartner.
Det melder byrået i en pressemelding.
– Vi er inne i en spennende tid hvor behovet for å ta en tydelig posisjon som læringspartner både i skole-, studie- og profesjonsmarkedet er viktigere enn noensinne, sier markedssjef i Aschehoug utdanning, Anne Cathrine Aasen.
Aschehoug utdanning består av Universitetsforlaget, de digitale plattformene Juridika, Kunne og Idunn, og Aschehoug skole – en av landets største produsenter av lærebøker og digitale læremidler.
– Vi har et viktig samfunnsoppdrag, samtidig skal vi bygge sterke merkevarer mot flere ulike målgrupper. Til dette trenger vi de beste folka og byråene som forstår forretningen og oppdraget vårt, og ikke minst kan være gode sparringspartnere for markedsavdelingen. Släger har imponert oss med et engasjement og en unik evne til å sette seg inn i våre problemstillinger raskt. Vi ser frem til et spennende samarbeid fremover, forteller hun.
Samarbeidet mellom Aschehoug utdanning og Släger startet få dager etter pitchen, og kundeansvarlig i Släger, Tine Dalen, ser frem til å jobbe tettere med Aschehoug-teamet.
– Vi merket i pitch-møtene, at det ikke bare var oppdraget som appellerte til oss, men at også menneskene, og kjemien oss imellom, fort fant tonen. Det lover godt. Vi gleder oss til å se hva vi kan få til sammen med Anne Cathrine og hennes team, sier Dalen i pressemeldingen.