Musti velger Bohr
Norges største kjæledyrkjede ønsker kommunikasjonsbyrået Bohr velkommen som ny samarbeidspartner.
– Med Bohr får vi en byråpartner som er dedikerte og oppriktig engasjert i mulighetene og utfordringene vi møter, sier Anne Langås, markedssjef i Musti, i en pressemelding.
Musti har hatt en solid vekst de siste årene, både som følge av økt kjæledyrhold i norske husholdninger og med en enorm satsing på nye butikker over hele landet.
– Vi åpnet i snitt ca. én butikk i måneden, og har dyktige ansatte som ivaretar kundene våre og virkelig brenner for jobben sin. Det har gitt oss svært gode resultater de siste årene, fortsetter Langås.
Nå skal kommunikasjonsbyrået Bohr bidra til at resultatene opprettholdes og løftes ytterligere.
– Musti er en oppdragsgiver med mange ulike behov, fra det operative, klassiske PR-arbeidet, til strategisk bistand, konseptutvikling og problemløsning. Det er en perfekt oppdragsgiver som viser tillit og inviterer oss til å mene, sier kundeansvarlig og partner i Bohr, Tiril Haarsaker.
Kommunikasjonsbyrået Bohr ble etablert høsten 2023, og har allerede rukket å markere seg som et solid byrå med oppdragsgivere som FINN, Gjensidige og DOGA.
– Vi har en ambisjon om å levere det kunden ber om, enten ved at vi har kompetansen internt hos oss, eller at vi bruker gode samarbeidspartnere. Derfor har vi knyttet til oss dyktige folk som kan være med og løse alle slags oppdrag, sier Haarsaker.
Blant samarbeidspartnerne er Lucky View, som allerede har levert film for Musti sammen med Bohr.
– Inspirert av Jon Almås sin lille snutt om ulike måter å gå på ski på, ble vi nysgjerrige på hvor mange ulike måter det er å gå tur med hunden. Og det ble det film av. Den typen ideer hadde vi ikke klart å realisere på egen hånd, da trenger vi samarbeidspartnere som Lucky View, sier Haarsaker.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no