Schibsted og Polaris Media utvider samarbeid om annonsering.

Schibsted og Polaris Media utvider annonse-samarbeid

Schibsted utvider sin tilstedeværelse på det norske annonsemarkedet.

Publisert

«Schibsted Norge tar grep og styrker sin posisjon i det norske annonsemarkedet ved å utvide sin tilstedeværelse i viktige regioner», skriver konsernet selv i en pressemelding. 

Samarbeidet med Polaris Media utvides, og har som mål å gi nasjonale kunder økt tilgang til annonseringsmuligheter på Sørlandet, Nordvestlandet og Nord-Norge. 

«Gjennom integrering av de sterkt forankrede regionale publikasjonene Agderposten, Varden, Sunnmørsposten, Romsdals Budstikke, Harstad Tidende og iTromsø fra Polaris Media, gir vi annonsørene muligheten til å målrette sine annonser mot disse viktige geografiske områdene», skriver Schibsted videre.

«Dette åpner opp for flere skreddersydde annonseringsmuligheter. Med denne inkluderingen vil publikasjonene stå skulder ved skulder med våre allerede sterke samarbeidspartnere, Fædrelandsvennen og Adresseavisen», legger de til.

Powered by Labrador CMS