Bold Scandinavia henter ny rådgiver: – Erfaring og kompetanse få kan konkurrere med
Hege Skraastad tar med seg over 20 års erfaring fra designbransjen.
Denne artikkelen er over to år gammel.
– Det er utrolig hyggelig å få muligheten til å jobbe sammen med Hege igjen etter mange år som kollegaer i ANTI. Hun har erfaringen og kompetanse innen utvikling av merkevare og visuelle identiteter få kan konkurrere med, sier Tine Moe Løvberg, CEO i Bold Scandinavia, i en pressemelding.
Design- og merkevarebyrået
Bold styrker rådgiverstaben ytterligere for å svare på etterspørselen av strategis rådgivning, og henter Hege Skraastad inn som strategisk rådgiver og kundeansvarlig.
– Det er ikke ofte det dukker opp slike muligheter som den jeg nå har fått hos Bold Scandinavia og jeg er veldig glad for å endelig være på plass. Bold har et faglig veldig dyktig miljø, i tillegg til å være et byrå med veldig fine folk. Bold er et byrå med høyt fokus på samspillet mellom strategi og kreativitet og har store ambisjoner for tiden fremover, sier Skraastad.
Hun har jobbet i designbransjen i over 20 år og har gjennom årene vært del av noen av Norges mest kreative miljøer, sist gjennom åtte år i ANTI og nå altså Bold.
– Jeg håper at jeg med min erfaring og kompetanse kan bidra til å utvikle Bold sammen med alle her og ser også fram til å bli en del av det større miljøet rundt Bold som finnes her på NoA-huset.
Skraastad har erfaring som rådgiver fra prosjekter innenfor næringsliv, offentlig og kultur.
– Samspillet mellom det kreative og strategiske er et utrolig spennende og kraftfullt fagfelt som aldri slutter å engasjere og overraske – det er en stor motivasjon å kunne jobbe med dette sammen med kunder og kolleger hver dag.