Nå er det hot å være rottemann. Heldigvis finnes det noen som har 90 års erfaring med rotter.

JCP PRAD rotter seg sammen med Anticimex

– Idéen var en no-brainer og en helt ny måte å snakke om oss selv på.

Publisert Sist oppdatert

«Alle er kåte på gnagere», skrev Vogue om den nyeste skjønnhetstrenden for menn.

Det er premiere på ny setning, og noe JCP PRAD kastet seg rundt på sammen med Anticimex, som blant annet driver med bærekraftig skadedyrkontroll.

– Vi har tullet litt på kontoret om hvem som faktisk ser ut som rotter, men da vi spurte oss selv «Hvem er egentlig de originale rottemennene?», kom idéen for Anticimex ganske fort på banen, forteller kreatørene Victoria Allan og Christian Kruse, i en pressemelding.

På under 24 timer var idéen godkjent, printet og live i Oslos gater.

– Da JCP PRAD fortalte oss at de hadde en ferskvareidé de bare MÅTTE presentere, tok vi et møte samme dag. Idéen var en no-brainer og en helt ny måte å snakke om oss selv på, forteller Marketing Manager i Anticimex, Linda Wang Opåsen. 

Ansvarlig for kampanjen fra Clear Channel er Jakob Steine. Fra JCP PRAD har medierådgiver Martin Pira, rådgiver Salima Breie Jobarteh, fotograf Alexander Herlev og produsent Nina Omtvedt bidratt.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS