TRY Opt blir første nordiske linsepartner til Snapchat. F.v. Edmundo Cruz (utvikler i TRY Opt), PC, Camilla Jarnum (rådgiver og fagansvarlig for Snapchat i TRY Opt, Annette Werner (produsent i TRY Opt), Gunnar Stensaker (daglig leder i TRY Opt).

TRY Opt er Snapchats første nordiske AR-partner

– Dette blir en win-win-win-situasjon for annonsører, TRY Opt og Snapchat, sier Per Christian Strand Teslo.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Vi ser et kjempepotensial i AR og VR fremover. TRY Opt er veldig stolte av å ha blitt den første offisielle linsepartneren i Norden. Snapchat, som en av verdens fremste plattformer for innovasjon innenfor markedsføring, er en svært viktig mediepartner for oss og en døråpner for å gi enda mer kreativitet inn i arbeidet vårt, sier daglig leder i TRY Opt Gunnar Stensaker, i en pressemelding.

Over 250 millioner brukere engasjerer seg med AR på Snapchat hver eneste dag, og TRY Opt blir nå første offisielle partner ut til å lage AR for de 2,8 millioner daglige aktive Snapchat-brukerne i Norge.

TRY Opt blir nå den første nordiske AR-partneren til Snapchat. Det betyr at TRY Opt, på bestilling fra Snapchat, skal produsere AR- og VR-løsninger for nordiske merkevarer og annonsører.

– Vi er glade for å kunne presentere TRY Opt som vår første nordiske AR-partner. TRY Opt er kjent for å levere god kvalitet og vi har allerede gjort en rekke prosjekter med de tidligere, så vi kan med hånden på hjertet si at her er de virkelig gode, sier Per Christian Strand Teslo i Snapchat Norge.

Partnerskapet betyr at nordiske annonsører kan få hjelp av en AR-produsent som forstår markedet de opererer i.

– Dette blir en win-win-win-situasjon for annonsører, TRY Opt og Snapchat. Vi gleder oss til å gjøre mer prosjekter sammen fremover.

Powered by Labrador CMS