TV-aksjonen har valgt TRY Opt som sitt mediebyrå for 2025 og 2026.

TRY Opt fortsetter som mediebyrå for TV-aksjonen etter rekordår

Årets TV-aksjon går til inntekt for Atlas-alliansen. 

Publisert

TRY Opt var også mediebyrå for fjorårets TV-aksjon til inntekt for Barnekreftforeningen, som satte ny innsamlingsrekord med 415 millioner kroner.

TRY Opt får dermed ansvaret for mediestrategien for TV-aksjonen de neste to årene, der midlene i 2025 går til Atlas-alliansen.

– Vi er svært glade for at valget til slutt falt på TRY Opt, som vi opplevde et meget godt samarbeid med i 2024. Deres mediestrategiske kompetanse vil bli viktig for å skape maksimal oppmerksomhet rundt årets viktige sak, og vi gleder oss veldig til å bygge videre på et allerede stabilt fundament, sier Shamaila Marita Lein, markeds- og næringslivsansvarlig for TV-aksjonen, i en pressemelding. 

TRY Opt var også mediebyrå for TV-aksjonen 2024, som gikk til inntekt for Barnekreftforeningen. Innsamlingen satte ny rekord med 415 millioner kroner.

– Det er en stor ære å få fortsette arbeidet med TV-aksjonen. Fjorårets resultater viser hvor viktig denne nasjonale dugnaden er, og vi ser fram til å bidra til at Atlas-alliansens viktige arbeid får den oppmerksomheten det fortjener, sier Elsa Haugen, kundedirektør i TRY Opt.

Som tidligere annonsert vil ANTI stå for den kreative idéutviklingen for TV-aksjonen.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS