JCP PRAD skal få flere unge til å velge en karriere innenfor sikkerhet
– For å finne de beste og å utvikle de beste talentene innen sikkerhet, må vi jobbe med de beste hodene innenfor reklame og markedsføring, sier kommunikasjonsdirektøren i Avarn Security.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Avarn Security – tidligere kjent som Nokas - har inngått en ny byråavtale om reklametjenester med PR- og reklamebyrået JCP PRAD.
Det opplyses om i en pressemelding fra byrået.
Kunden vil fremover satse stort på merkevarebygging for å øke rekrutteringen til sikkerhetsbransjen. Et av målene for det nye samarbeidet er å få flere ungdommer til å velge en karriere innenfor nettopp sikkerhet.
– Siden vi er en av Nordens ledende leverandører av sikkerhetstjenester, er rekruttering svært viktig for oss. For å finne de beste og å utvikle de beste talentene innen sikkerhet, må vi jobbe med de beste hodene innenfor reklame og markedsføring, sier kommunikasjonsdirektør i Avarn Security, Ådne Mauritzen, i meldingen.
Han legger også til:
– Vi har lenge vært på jakt etter noen som kan hjelpe oss å bygge vår nye merkevare. Det fant vi i JCP PRAD. De har allerede levert strategier, filmer, PR rundt vårt omfattende lærlingeprogram og innholdstjenester, med gode resultater. Vi gleder vi oss til å fortsette samarbeidet.
Byråleder i JCP PRAD, Lars Eia Kirkholm, kan fortelle at byrået allerede er i gang med flere spennende prosjekter for Avarn Security.
– Avarn Security utfører mange samfunnskritiske oppgaver over hele Norge. De tar også ansvar for å tilby mange lærlingeplasser i en tid da dette kan være vanskelig å finne for ungdom. Vi gleder oss til å lage spennende kampanjer fremover, som kan vise frem de flotte ansatte og den viktige innsatsen de gjør, sier han.