Norge sanker jevnt og trutt metall i Eurobest. Julian Tepfers og David Leithe kom på tredjeplass i Eurobest for noen år siden. Nå har Eurobest gjort noen endringer i prisene sine.

Eurobest innfører ny pris

Gjør og andre endringer på prisene.

Publisert

– Deltakere må demonstrere både kortsiktige taktikker og langsiktige merkevarebyggingsstrategier som knytter seg til kunder, forbedrer merkevarehelsen og til slutt driver vekst.

Det skriver Eurobest i en pressemelding om sin nye B2B-pris, som de innfører til årets prisutdeling.

– Etter Europas suksess på Cannes Lions i år innen B2B, er dette en passende tid å introdusere denne prisen og sette fokus på kreativt arbeid innen dette området, sier Marian Brannelly, Global Director of Awards i LIONS, i pressemeldingen.

Men dette er ikke den eneste endringen på årets konferanse.

Etter suksessen med innføringen av humor-kategorien på Cannes Lions i år, vil deltakerne kunne sende inn komisk arbeid i en spesifikk kategori som en del av kultur- og kontekstseksjonene, for å feire kunsten av humor i merkevarekommunikasjon. 

Innovation Eurobest Award utvider og sitt tilbud til å omfatte et bredere spekter av innovasjon, det kommer en oppdatering av PR Eurobest Award for nøyaktig å reflektere dagens PR-bransje, og en oppdatering av Social & Influencer Award for å anerkjenne og feire den avgjørende rollen som skapere spiller i å forme og forsterke merkevarebudskap.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS