Ett gull og to sølv ble fasiten da Fieldwork var på prisutdeling i Roma før helgen.
Ett gull og to sølv ble fasiten da Fieldwork var på prisutdeling i Roma før helgen.

Ble mestvinnende nordiske byrå

Åpningsseremonien i Paris-OL stakk av med mest gull, men noe fant også veien hjem til Norge. 

Publisert Sist oppdatert

– Dette er en stor anerkjennelse for både vår kreativitet og gjennomføringsevne på den internasjonale scenen, sier Fredrik Kolverud og Øystein Johanssen i Fieldwork i en pressemelding.

Fieldwork har nylig vært i Roma i forbindelse med BEA World Experience 2024 i Roma, som blir regnet som verdens største og mest prestisjefylte konkurranse for eventbyråer. 

Her sikret de ett gull og to sølv med sitt prosjekt Google Supermarket, som var nominert i tre kategorier.

Med det ble de og mestvinnende nordiske byrå. 

Gullet sikret de seg i klassen Educational and Training Event og sølv kom i kategoriene Creative Installation og Makro-event. 

– Vi vil takke vår fantastiske kunde Google. Tilliten de har til oss, og at de lar oss utfordre de, gir oss muligheten til å skape unike løsninger som virkelig skiller seg ut, sier de to fra Fieldwork.

Konkurransen var knallhard og det mestvinnende prosjektet i BEA World 2024 gikk til Åpningsseremonien for OL i Paris.

Men Fieldwork var ikke de eneste som sikret seg norsk heder i Roma. 

WAL og Ekko vant sølv i kategorien Musikk event og 6. sans vant sølv i kategorien B2I. 

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS