Tre år på rad har NoA vært på shortlist – nå fikk de endelig metall
– Det er en stor ære å motta bronse på vegne av hele NoA-nettverket.
NoA (The North Alliance) vant torsdag kveld bronse i kategorien «Best Network: Europe».
Det melder byrået selv i en pressemelding.
Prisen deles ut av magasinet Campaign. NoA har vært nominert til utmerkelsen tre år på rad, men det er første gang nettverket får en plass på pallen i denne kategorien.
– Da NoA ble grunnlagt for ti år siden, var det med troen på at både selskaper og mennesker kan gjøre en større forskjell sammen enn hver for seg. Denne utmerkelsen viser at vi er på rett spor. Vi deler denne prisen med kundene våre, både lokalt og globalt, sier Mikael Jørgensen, konsernsjef i NoA, i pressemeldingen.
NoAs kreative byråer inkluderer reklamebyråene &Co., Åkestam Holst, Anorak og Bob the Robot, designbyrået Bold Scandinavia, samt innholdsbyrået NoA Elevate.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no