Kunstneren Thea Klingvall går fra Max Social til No Name Oslo som sitt byrå for å utvikle samarbeid med merkevarer.
Kunstneren Thea Klingvall går fra Max Social til No Name Oslo som sitt byrå for å utvikle samarbeid med merkevarer.

Forlater Max Social – No Name utvider stallen med kunstner

Kunstneren Thea Klingvall går fra Max Social til No Name Oslo som sitt byrå for å utvikle samarbeid med merkevarer.

Publisert

Det melder No Name i en pressemelding.

– Dette er et byrå som virkelig forstår hvordan kunst og merkevare kan fungere i samspill, sier Klingvall.

Binta Hammerich, som leder forretningsområdet med profilene i No Name, er overbevist om at dette er en god match.

– Vi representerer pionerer som tør å gå sine egne veier. I dagens marked er det avgjørende for merkevarer å koble seg opp mot profiler med tydelige verdier. Med Thea med på laget, kan vi fortsette å utfordre det etablerte og nå ut til fremtidens målgrupper, legger hun til.

No Name Oslo har røtter innenfor kultur-merkevarebygging og representerer profiler som Matoma, Highasakite, Kvelertak, OnklP, Jimmy Øien og Reneè Fagerhøi. 

Fredag 28. juni holder Klingvall en vernissasje på Grønland i lokalene til Oslo Rede. Utstillingen er kuratert av No Name Oslo og Klingvall Issues. 

– Håpefull og spent åpner jeg dørene til min egen lille verden for første gang på over to år. Mitt ønske er at noen går ut fra vernissasjen med litt mer inspirasjon og følelse av at livet er vakkert, selv når det er vondt, sier Klingvall. 

Klingvalls søken etter å finne skjæringspunktet mellom fortid og fremtid med fokus på det feminine, har ført henne til å skape den nye kunstbevegelsen hun kaller «samtidsromantikk». Som hun selv sier, er dette «en oppfordring til kvinnen om å aldri gjemme seg for verden».

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS