Christian Amundsen Mevold (Bitastad) og Linn Vikan Konradsen (HK Link).

HK Link skal jobbe med flere kjente merkevarer

Etter en lang prosess har HK Link og Bitastad inngått et samarbeid.

Publisert

Bitastad eier flere selskaper innenfor mat og drikke. 

Derfor betyr det nye samarbeidet at HK Link skal jobbe med markedsføring av merkevarene som BigBite, Jordbærpikene, Kompis, Sabrura Sticks & Sushi, SOT Bar & Burger og Sanoi.

– Vi har blitt godt kjent med HK Link i denne prosessen. Både direkte, gjennom samtaler med referanser og ved å se på case. At HK Link jobbet med 3 av 4 nominerte til Årets markedsfører, sier jo også sitt. Vi har blitt kjent med et byrå som sammen med kundene sine tar eierskap, og som følger hele prosessen fra A til Å, sier Christian Amundsen Mevold, som er leder for kommersiell og digital utvikling i Bitastad.

Han forteller videre at Bitastad gikk grundig til verks da de skulle finne sin byrå-match. De pratet med alle byråer de anså som aktuelle, og satt til slutt igjen med én aktør.

– HK Link har igjennom prosessen vist en forståelse for hvordan kreativitet, data og distribusjon sammen er nøkkelen til markedsføring som skaper effekt. Et tankesett som passer oss som vekstselskap. Legg til tverrfagligheten med ressurser fra søsterselskapet HK Reklame, og vi har et svært godt utgangspunkt. 

For HK Link har Bitastad lenge vært «på radaren» - som en spennende bedrift med utspring i Trondheim.

– Det er jo sterke, nasjonale merkevarer som vi synes det er veldig artig å nå få lov til å jobbe med, konstaterer Linn Vikan Konradsen, rådgiver i HK Link. 

Bitastad og HK Link har store planer sammen.

– Fokuset nå i oppstarten vil være å få til en effektiv og god onboardingprosess, og en innsiktsfase for teamene våre, før vi sammen setter nye, hårete mål for vekst Bitastad selskapene, sier Konradsen.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS