Human-Etisk Forbunds fyller på i kommunikasjonsavdelingen
Henter fra Publicis, OMD og Bondelaget.
Human-Etisk Forbund har omorganisert seg og hentet inn to kommunikasjonsrådgivere og en innholdsprodusent med foto og video. Tidligere nettredaktør er nå avdelingsleder for kommunikasjon og markedsføring.
– Vi ville knytte vårt arbeid med samfunnskontakt og kommunikasjon og markedsføring tettere sammen, sier leder for kommunikasjon, samfunnskontakt og IT, Marit Øimoen, i en pressemelding onsdag.
Human-Etisk Forbund har hentet inn tidligere kommunikasjonsrådgiver i Publicis MSL, Kari Lisa Eide, Social Video Specialist i OMD, Pavel Storozhuk og tidligere kommunikasjonsrådgiver i Bondelaget, Sondre Aasen, til kommunikasjonsavdelingen for å jobbe med innholdsproduksjon, PR og mediehåndtering.
– Med Kari, Pavel og Sondre på plass er vi enda bedre rustet til å synliggjøre alt fra de fantastiske seremoniene vi tilbyr for livets store overganger, til hjertesaker som kritisk tenkning, menneskerettigheter og demokrati. Friske blikk og gnistrende kreativitet er noe av gullet våre nye kolleger bringer inn.
Livssynssamfunnet Human-Etisk Forbund la bak seg et 2018 med kun 1 prosent vekst, for så å vokse med over 40 prosentover de neste tre årene.
– Akkurat nå er vi kjempespente på hva de neste ukene bringer. Våren er høysesong for oss, med konfirmasjonsseremonier og påmelding til neste års konfirmasjon. Nå har vi optimalisert fjorårets kampanje med enda tydeligere merkevarebyggende kommunikasjon, sier Kristoffer Hellesmark.
Han gikk fra rollen som nettredaktør til avdelingsleder kommunikasjon og markedsføring i januar.