Cannes Lions: Pol eneste norske på shortlist i dag
Seks nye shortlist sluppet. Bare ett norsk bidrag.
(Cannes): Tirsdag er nest siste dag der det blir sluppet shortlists og der var det bare ett norsk bidrag.
Pols kampanje Molding Madness for Posten Bring er med på listen.
Dermed er vi oppe i til sammen sju norske shortlists i Cannes i år.
– Det føles kjempebra og helt sykt fordi det er en absurd humorfillm som vi ikke visste om en Cannes-jury synest er gøy, men om det bare er oss, sier kreatør Thea Heber Bjørndal Iversen til KOM24.
Hun er jublende glad over å ha fått shortlist i Cannes.
Jobben er gjort sammen med Pia Lystad.
– Å få shortlist for noe som bare er helt koko må være den beste følelsen!, sier hun.
Intensjonen bak kampanjen har vært å få Bring i Sverige og Danmark til å bli mer kjent for å levere pakker.
– Da tenkte vi at den beste måten å vise pakkeleverering på, er å vise noe man ikke vil ha, sier hun.
Filmene handler om Hugo som er besatt av keramikk og Sara som bor med han og prøver å boikotte Bring på alle mulige måter, men klarer ikke likevel. Pakkene blir levert.
– Hun lever sitt verste mareritt, sier hun.
Mandag stakk og TRY Reklame av med bronseløve for deres kampanje Livet er ikke en IKEA-katalog.
Saken oppdateres
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no