– Akkurat den rollen jeg ønsket meg, sier Christine Krosby, som nå er Head of Digital Strategy i MediaCom.

Christine Krosby hentes fra OMD til MediaCom

Blir Head of Digital Strategy i MediaCom.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Det er noe med menneskene som jobber her, den høye kompetansen og de teknologiske satsingene som jeg liker veldig godt og som har gjort at jeg har hatt et øye mot MediaCom siden jeg begynte i bransjen. Nå var det god match med stilling og timing, og dette var akkurat den rollen jeg ønsket meg, sier Christine Krosby i en pressemelding.

Hun kommer fra rollen som Digital Manager i OMD, og går nå inn i rollen som Head of Digital Strategy i MediaCom.

Krosby ser store fordeler med MediaComs enhet Creative Systems, som setter det kreative sammen med mediekompetanse og bruken av nye teknologi.

– Når vi jobber så tett sammen så ser man at det blir lett å virkelig bruke det rommet som skapes til å lage relevante kreative løsninger som utnytter teknologi og data for effekt. MediaCom har kommet veldig langt på å integrere SEO i det øvrige mediearbeidet og har lang erfaring med bruk av blant annet dynamisk optimaliserte løsninger for både store og små kunder.

Og legger til:

– Å få jobbe så tett sammen med teknologi og kreativitet er helt fantastisk og jeg ser at vi lett kan levere helhetlig for kunder, uavhengig av hvor digitalt tunge de er.

Leder i MediaCom, Britt Skjeppestad er utrolig glad for at Krosby er en del av laget.

– Vi hadde hørt veldig mye godt om henne før vi møttes og vi er derfor stolte av at hun hadde lyst til å ta med seg sin solide kompetanse og lange erfaring til oss. I tillegg til å være et faglig fyrtårn både internt og eksternt, så har hun imponert oss skikkelig med sin formidlingsevne.

Mediacom Norge ble etablert i 1994, har 85 ansatte, og er også en del av GroupM, som inkluderer MediaCom, MediaPlus, Mindshare, Wavemaker, Essence og mSix.

Powered by Labrador CMS