Disse sikret seg priser i Sponsor- og Eventprisen
JCP kunne juble over gull i to kategorier: – Den skyhøye konkurransen i alle kategorier er den motivasjonen vi trenger for å strekke oss det lille ekstra hver dag.
Torsdag kveld ble Sponsor- og Eventprisen delt ut på Ullevål Stadion i Oslo. Prisen er en anerkjennelse for dokumentert, målrettet, strategisk og nyskapende arbeid med bruk av sponsing eller event som kommersielt virkemiddel.
Se alle vinnerne lengre ned i saken.
TINE stakk av med Årets Bransjepris på TINE fotballskole 25 år, mens Årets Sponsor gikk til Gjensidige Forsikring for «Sosial bærekraft for et bedre samfunn»
– Å sette søkelys på unge og på mental helse er særdeles viktig i en tid hvor unge gir utrykk for økende depresjon og angst. Gjensidige benytter store deler av sin bærekraftstrategi på akkurat denne utfordringen gjennom sine sponsorat, heter det blant annet i juryens begrunnelse.
Kommunikasjonshuset JCP stakk av med to priser torsdag, i kategoriene «Årets B2C Event/Messe» og «Årets Hybride Event». Sistnevnte var arbeid for Sopra steria, og vant pris for samme case tilbake i mars, i «Internal Communication event award».
– Det er en glede at Rubiks plus får nok en pris. Dette er et event vi er fryktelig stolte over å ha vært med på, og det er alltid gøy å få anerkjennelse for den knallharde jobben vi legger ned, sier Account Director og Partner i JCP Event, Henrik Vislie, i en pressemelding.
Han legger til at byrået aldri blir aldri lei av å vinne priser.
– Den skyhøye konkurransen i alle kategorier er den motivasjonen vi trenger for å strekke oss det lille ekstra hver dag. Vi har en fantastisk arbeidskultur hos oss, og det gjør at vi får resultater som dette.
Flest priser sikret DNB seg. De stakk av med tre priser i kategoriene «Årets B2B Event/Messe», «Årets Sponsorkampanje» og «Årets Samfunnsengasjement».