Det nye PR-teamet til The Well, f.v Andrine Davidsen (Nucleus), Ingrid G. Motrøen (The Well) og Leif Iversen (Nucleus).

The Well velger Nucleus som nytt PR-byrå

Nordens største spa- og hotellresort, har valgt kommunikasjonsbyrået Nucleus som sin nye PR-partner etter en byråkonkurranse.

Publisert

– Dette markerer starten på en strategisk reorientering for å styrke merkevaren i det norske markedet, sier head of marketing, Ingrid Gulaker Motrøen hos The Well, i en pressemelding.

De siste årene har The Well jobbet mye med internasjonal medieoppmerksomhet. Det har gitt gode resultater, men nå ønsker de å rette blikket hjemover.

– Hovedmålgruppen vår er i Norge, og derfor ønsker vi nå å skifte fokus fremover. Vi kommer i større grad til å synliggjøre vår egen historie og det vi kan tilby av tjenester og produkter. Det blir blant annet viktig for oss å vise det norske markedet at vi tilbyr mer enn bare spa, sier Motrøen.

Nucleus overbeviste mest

Etter en grundig vurderingsprosess valgte The Well å gå for Nucleus på grunn av en solid oppdragsforståelse.

– Det tilbudte teamet kjenner godt produktet og de lokale forholdene, men evner også å se oss i en større nasjonal kontekst. De har tung strategisk kommunikasjonskompetanse, inkludert stor kreativ kraft, fortsetter Motrøen.

I Nucleus sto jubelen i taket da de fikk beskjeden om at de hadde vunnet byråkonkurransen.

– Det er veldig motiverende å vinne en kunde som The Well og vi ser virkelig fram til dette samarbeidet! sier Leif Iversen, kundeansvarlig og seniorrådgiver i Nucleus.

– Vi kjenner The Well godt og mener de har et stort potensial. Vi skal bygge på deres styrker i dag, samtidig som vi utvider kjennskapen til deres hotell-, kurs- og konferansetilbud. Vårt første oppdrag blir å gjennomføre en tillitsundersøkelse, som grunnlag for det fremtidige strategiske PR-arbeidet, avslutter han.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS