Wavemaker ansetter Thomas Mietinen og Hanna Synøve Ulimoen
Vil styrke teamet, skriver de i en pressemelding.
Thomas Mietinen kommer til Wavemaker med bakgrunn som markeds- og merkevaresjef, med erfaring fra selskaper som Adidas Group, Harald A Møller, og Volkswagen personbil.
I sin rolle som account director vil Mietinen ha ansvar for noen av Wavemakers største kunder.
– Da jeg sluttet i Volkswagen, hadde jeg et ønske om å fortsette min karriere på byråsiden. Jeg har tidligere jobbet tett med GroupM og har gjennom dette gode erfaringer med gruppen, og når denne stillingen I Wavemaker ble lyst ut så var det helt rett for meg, sier han.
Hanna Synøve Ulimoen er nyutdannet innen digital markedsføring, med en bachelorgrad fra Høyskolen Kristiania.
Hun har tidligere hatt et internship i markedsavdelingen til NRK, og ser nå frem til å starte sin karriere hos Wavemaker som account executive.
Ulimoen er ivrig etter å lære og utvikle seg i mediebransjen, og ser frem til å jobbe med prosjektledelse og implementering av kampanjer, står det i meldingen.
– Jeg har hatt et ønske om å jobbe i mediebyrå fordi det gir meg en lærerik og spennende start på min karriere. Her får jeg muligheten til å få god erfaring på tvers av flere bransjer og merkevarer, jobbe tett med både kunder, samarbeidspartnere og mine nye kolleger.
– I Wavemaker blir jeg også en del av et av verdens største mediebyrånettverk, og jeg håper at jeg på sikt får muligheten til å jobbe med både nasjonale og internasjonale kunder og prosjekter, sier hun.
Cathrine Hagen, CEO i Wavemaker, legger til at det alltid er gøy å ønske nye folk velkommen på laget.
– Thomas bringer med seg imponerende erfaring og kompetanse som vi er sikre på vil styrke leveransen og resultatene for våre kunder. Hanna er et ungt talent med en sterk lidenskap for digital markedsføring, og vi ser frem til å se henne vokse og utvikle seg i sin nye rolle, sier Hagen.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no