Citycon går til Re:Media
Nå har det børsnoterte selskapet valgt Re:Media som mediebyrå for sine kjøpesentre i Norge.
Det er klart etter at Citycon gjennomførte en grundig pitch-prosess med fire inviterte mediebyråer på forsommeren.
Tidligere har mediekontoen ligget hos GroupM-byrået Mindshare.
Byråene ble vurdert på parametere som innsikt og analyse, strategi og kreativitet, samt evnen til å styre etter effekt og resultater.
– Re:Media overbeviste med sin helhetlige tilnærming, ved både å være en strategisk partner og håndtere det sentrale dag-til-dag arbeidet. De har også en tilnærming til innsikt, analyse og måling av effekt, som passer våre behov godt, sier Senior Marketing and Communications Manager Daniel Sellevoll i Citycon, i en pressemelding.
Som nytt mediebyrå får Re:Media oppgaven med å styrke den lokale posisjonen til Citycons kjøpesentre.
– Vi ser fram til å samarbeide med Re:Media om å styrke den lokale posisjonen til sentrene våre. Vi er stolte av å ha fantastiske sentre med flotte leietakere, og vi har stor tro på at Re:Media kan hjelpe oss med å engasjere befolkningen i våre lokale markeder, sier Sellevoll.
Byråleder i Re:Media, Cathrine Jarning, gleder seg over å kunne starte høsten med å ønske en ny kunde velkommen.
– Dette var skikkelig gøy. En solid lagseier der huset tydelig har demonstrert sin strategiske, taktiske og operative kompetanse. Vi er stolte av tilliten Citycon har vist oss, og vi gleder oss til samarbeidet, avslutter Jarning.
Det er Silje Skylstad som er kundeansvarlig for Citycon i Re:Media.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no