Cecilie Garfalk går inn i TRY-styret. Her sammen med Kjetil Try og Sindre Beyer.
Cecilie Garfalk går inn i TRY-styret. Her sammen med Kjetil Try og Sindre Beyer.

Cecilie Garfalk blir nytt styremedlem i TRY

– Med omfattende erfaring innen merkevarebygging, strategi og internasjonalisering, tilfører Garfalk en verdifull erfaring til TRYs ambisjoner, sier Kjetil Try.

Publisert

– TRY har hatt en imponerende vekstreise de siste årene. Moderne merkevarebygging handler om hele reisen, fra å skape oppmerksomhet gjennom god kreativitet til kjøpsopplevelsen i butikk, enten den er fysisk eller digital. TRY står for kreativitet på internasjonalt toppnivå, sier Garfalk i en pressemelding.

Cecilie Garfalk bringer med seg over 20 års erfaring fra ledende posisjoner innen merkevareledelse og strategi. 

Hun har tidligere vært markedsdirektør i Orkla Home & Personal Care og jobber i dag som CEO i Heymat AS. I rollen som styremedlem i TRY vil hun bidra med sin unike innsikt i både norske og internasjonale markeder.

– Vi kjenner Cecilie fra hennes tid som markedsdirektør i Orkla. Hun har bred erfaring fra flere sider av reklame- og markedsføringsfaget gjennom ulike lederposisjoner, og vi er sikre på at hun vil kunne bidra med bredden av sin kunnskap og erfaring inn i TRY-konsernet, sier Kjetil Try, styreleder i TRY, i pressemeldingen.

TRY har de siste årene vist sterk vekst og har som mål å ytterligere utvikle seg både nasjonalt og internasjonalt.

– Vi er veldig glade for å få Cecilie med på laget. Vi har et veldig kompetent styre som gjør oss bedre. Cecilie representerer en bredde når det gjelder internasjonalisering, merkevarebygging og e-handel, som vil komme godt med i TRYs vekstreise, sier Sindre Beyer, CEO i TRY.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS