NPG styrker seg på event, content og medietjenester – ansetter tre stykker
Melder om økende kundeaktivitet.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Med økende kundeaktivitet og ambisiøse vekstmål, henter NPG flere erfarne ressurser til organisasjonen, melder de i en pressemelding, onsdag.
Roald Holt-Jensen er ansatt i den nyopprettede stillingen, Media Technology Specialist. Der skal han arbeide med et bredt spekter av oppgaver innen medietjenester som streaming studio, musikk/vignett produksjon, live-streaming, lydmiks, kamera og videoredigering. Han har erfaring og kompetanse innen medieproduksjon, både fra eget selskap og selskaper som TV 2 Interaktiv og Telenor Expo.
Charlotte Dyb-Sandnes er ansatt som Project Coordinator og blir en del av event-avdelingen i NPG. Hun vil være ansvarlig for planlegging, gjennomføring, oppfølging og utvikling av eventprosjekter for våre kunder. De seneste årene har hun arbeidet i eventselskapet Momentium.
Fredrik Werenskiold Hagen kommer fra reklamebyrået Very Agency. Han tiltrer stillingen som «Head of Content» i midten av oktober.
Hagen har bred erfaring fra en rekke byråer som Mc Cann, IUM og Nova Vista som Marketing Associate, Creative Project Manager og Community Manager. Han har arbeidet med et spekter av kunder og merkevarer innen kommunikasjon, prosjektledelse, sosiale medier, performance markedsføring, design- ide og konseptutvikling, salg og generell kunderådgivning.