Fabel lanserer ny kampanje
Vrir nå fokuset i kommunikasjonen.
Lydboktjenester er litt som strømmetjenester flest. Det finnes mange av dem, og de fleste har uendelig med titler å velge i.
Fabel har også et rikt bibliotek av lydbøker, men vrir nå fokuset i kommunikasjonen til å handle om kvalitet fremfor kvantitet.
Det gjør de ved å trekke fram helt spesifikke, nøye kuraterte titler – som kun kan strømmes hos Fabel.
– Målgruppen forteller oss at «de riktige titlene er viktigere enn grenseløse valgmuligheter av titler». Og hvis folk skal lytte til Fabel, må Fabel lytte til folket, sier Stine Ombustvedt, markedsdirektør i Fabel i en pressemelding.
Derfor har Fabel sikret seg eksklusivitet på en rekke titler, som betyr at de kun kan strømmes hos Fabel – og forteller om det i en helt ny kampanje, signert WAL.
– Siden de beste titlene kun kan strømmes hos Fabel, dramatiserer vi rundt fomo’en hos ikke-kunder. Hvordan føles det å gå glipp av de eksklusive titlene? Det må jo være uutholdelig, sier kreatørteamet i WAL, Christian Rusch Lindvik og Daniel Eraker.
Kampanjen har fått navnet «Tjuvlytting», og skal tas ut i flere flater – inkludert fire filmer, regissert og produsert av Meriam Braanaas og Gry Sætre i Tangrystan.