Marit Hartmann, managing partner Geelmuyden Kiese kan se at gjengen hennes sikret seg fire medaljer i årets CMA.

Fem norske gull i årets CMA

23 bidrag var nominert, 10 av dem fikk med seg medalje hjem.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Over 250 byrå og kampanjer var nominerte til årets konkurranse som tiltrekker seg byråer fra alle verdenshjørner og til årets konkurranse ble det sendt inn flere bidrag enn noen gang.

Totalt var det hele 23 norske nominasjoner og det endte med fem gull til Norge.

Geelmuyden Kiese hadde på forhånd sikret seg hele 14 nominasjoner til årets konkurranse.

Etter torsdagens utdeling viste resultatet seg å være at de fikk med seg to gull, en sølv og en bronse med seg hjem.

GK tok gull i kategoriene «Best Video – Individual» og «Best Video – Series». De sikret seg sølv i «Best Content Campaign» og bronse i «Best Inter-Company Engagement».

Hyper stakk av med to gull, mens Trigger sikret seg ett gull og tre sølv.

– Det er vi selvsagt veldig fornøyde med. Dette er første gangen vi deltar i denne konkurransen så for vår del var det spennende å se om våre arbeider nådde opp!, sier Trigger-sjef Bente Kvam Kristoffersen til KOM24.

Powered by Labrador CMS