TRY Opt henter fra dentsu: – Stas å bli en del av TRY-huset
Byrået styrker seg på innsikt og får med Terje Isachsen på laget.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Oppdragsmengden øker i TRY Opt og spesielt blant kunder som ønsker strategisk og innsiktsbasert rådgivning.
– Vi har derfor hentet en av de skarpeste og mest erfarne innsiktshodene i bransjen, sier daglig leder i TRY Opt Gunnar Stensaker, i en pressemelding.
Terje Isachsen kommer fra stillingen senior research manager i Dentsu og har allerede rukket å kastet seg over mange spennende analyseprosjekter i TRY Opt.
– Det er alltid spennende med ny jobb, og det er stas å bli en del av TRY-huset. Måten TRY jobber med å bryte ned siloer på tvers av fagfelt er inspirerende, og jeg gleder meg til å komme skikkelig i gang og bli kjent med spennende kunder og flinke kolleger.
Simen Kjær, som nå er Head of media strategy i TRY Opt, kom selv fra Dentsu i januar 2021, og ønsker sin tidligere kollega varmt velkommen.
– Kundene våre etterspør stadig mer strategisk og analytisk kompetanse. Terje har en bred innsikt og analysebakgrunn etter 20 år i bransjen, og med mange års erfaring fra fullservice mediebyrå vil han være en viktig bidragsyter til å gi våre kunder innsikt i effekten av investeringene sine.
TRY Opt har vokst kraftig de siste årene, og teller i dag 112 ansatte. Som det ferskeste tilskuddet blir Isachsen en sentral ressurs for mediebyrået, og vil også jobbe på tvers av prosjekter på TRY-huset innen fagfelt som reklame, merkevarebygging og design.