Rikke Sofie Jacobsen, Jannicke Engan, Lina Aas-Eng, Tone Bøygard, Ole-Martin Brinchmann,
Simon Karlsson og Pia Emilie Lystad
Rikke Sofie Jacobsen, Jannicke Engan, Lina Aas-Eng, Tone Bøygard, Ole-Martin Brinchmann, Simon Karlsson og Pia Emilie Lystad

Nationen har valg POL som sitt nye reklamebyrå

– Norge trenger en solid avis som ser landet vårt fra distriktenes perspektiv.

Publisert

– Nationen skal bli distriktsavisa som viser konsekvensene av sentrale beslutninger for folks liv. Vi har en unik mulighet til å ta en større posisjon i markedet og bli enda mer relevant for folk som lever utenfor de store byene. Norge trenger en solid avis som ser landet vårt fra distriktenes perspektiv, sier Jannicke Engan, ansvarlig redaktør for Nationen, i en pressemelding.

Hun sier de gleder seg til å jobbe med Pol, og at de opplever at de har god forståelse for Nationens prosjekt og er spent på veien videre. 

Også byrået ser frem til å komme i gang med samarbeidet.

– Nationen har et viktig oppdrag og vi trenger aktører som løfter og ser hvordan beslutninger i Oslo slår ut i hele landet vårt, både med tanke på det sikkerhetspolitiske, selvforsyningen og fremtiden for et bærekraftig, levende Norge. Dette engasjerer oss veldig, sier rådgiver Lina Aas-Eng i pressemeldingen. 

Med seg i teamet fra POL har hun planner Simon Karlsson, Rikke Sofie Jacobsen og Pia Emilie Lystad er kreativt team, mens Tone Bøygard holder i prosjektledelsen.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS