Fra venstre: Ingrid Aarseth Johannessen, Ellen Torset, Øyvind Michael Olsen, Laila Gjerdsbakk og Ronny Nordstrand.
Fra venstre: Ingrid Aarseth Johannessen, Ellen Torset, Øyvind Michael Olsen, Laila Gjerdsbakk og Ronny Nordstrand.

Utvider teamet for strategisk kommunikasjon og omdømmebygging

Doxacom har ansatt Laila Gjerdsbakk som ny rådgiver.

Publisert

– Med en omfattende bakgrunn innen merkevarebygging og kommunikasjon, vil Laila tilføre verdifull kompetanse til teamet vårt, sier daglig leder Vibeke Hanssen.

Doxacom har etablert seg som en aktør innen strategisk kommunikasjon og forretningsutvikling, spesielt rettet mot havbaserte næringer langs norskekysten. 

I løpet av 2024 har selskapet ansatt tre nye medarbeidere, noe som tilsvarer en vekst på over 30 prosent på ett år.

Gjerdsbakk kommer fra stillingen som leder for marked og kommunikasjon i Spilka, og sto blant annet bak en vellykket reprofilering av Spilka, noe som resulterte i en rekke priser i 2022 og 2023. 

– Hennes erfaring med prosjektledelse og kommunikasjon vil være et svært positivt bidrag for våre kunders videre vekst og utvikling, sier Hanssen.

Gjerdsbakk har over 20 års erfaring innen salg, kommunikasjon og markedsføring fra et bredt spekter av bransjer. Hun har hatt en sentral rolle i flere virksomheter sin merkevarebygging og kommunikasjonsstrategi, både nasjonalt og internasjonalt, deriblant Devold of Norway.

– Synlighet og omdømmebygging er mine kjepphester. For å tiltrekke fremtidens kunder og talenter, er det avgjørende å aktivt arbeide med omdømme og sette fokus på sluttbrukernes opplevelser, sier hun

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS