Tok med hele JCP-familien på tur for å bygge fellesskap
– Helt naturlig at vi tar vår egen medisin og drar på tur.
I flere år har kommunikasjonshuset JCP, prioritert en større tur for alle ansatte.
– Dette er en del av hvordan vi bygger fellesskap og styrker kulturen vår. Dette er vår måte å gjøre det på, sier CEO i JCP, Lars Terje Grorud, til KOM24.
Viktig for kulturen
JCP-familien består av JCP PRAD, JCP Event, JCP Travel, JCP Arena og Retail Factory.
– Et av våre egne fagområder og produkter er å ta med kunder på reise. Da er det helt naturlig at vi tar vår egen medisin og drar på tur.
I dag teller JCP-huset 100 fast ansatte.
– Hele JCP-familien er med på disse turene, og det har blitt en viktig del av kulturen og fellesskapet vi har – uavhengig av hvilken faggrensene man jobber med.
Egen prisutdeling
Turen i år var en topptur til Galdhøpiggen, og på veien ble det også en stopp på Sjoa.
– Der fikk noen seg en frisk rafting opplevelse, og andre fikk prøvd seg på paintball i solskinnet.
Dagen etter gikk hele familien til Norges topp.
– Det var både symbolsk og en helt fantastisk opplevelse i vakkert norsk landskap på sitt aller beste. Å oppleve slik mestring sammen tar vi definitivt med oss videre i hverdagen.
I tillegg til en større tur har, samles også familien til markeringer før sommeren og julebord.
– Det er alltid stor stas. Der hedrer vi alt vi har fått til i løpet av året og har til og med vår egen JCP Award. Julebordet legges alltid til siste arbeidsdag i året, som en fin måte å markere alt vi har fått til sammen i løpet av året.