Frida Marie Grande ser frem til bypåske og lengter etter solen etter vinterdepresjonen.

#Påskepraten

Dette synes «Årets Influenser» bransjen må bry seg om

– At så mange kaster bort muligheten, syns jeg er utrolig.

Publisert Sist oppdatert

KOM24 har stilt noen spørsmål til en rekke folk i bransjen om hva de skal gjøre denne påsken, hva de vil anbefale andre å kose seg med og hva som er det morsomste de har opplevd på jobben i år. 

I dag er det Frida Marie Grande, SoMe-rådgiver, foredragsholder og influenser, som svarer i påskepraten.

– Hva gjør du i påsken?

– Jeg blir i Oslo og skal nyte at byen tømmes for folk. Forhåpentligvis blir det flere dager med utepils i sola!

– Hvilke serier/filmer/podkaster vil du anbefale andre å sjekke ut?

– Jeg må nesten anbefale alle å sjekke ut min nye podkast «Hormonelle Frida». Den handler om kvinnehelse og ligger åpent for alle! Ellers er favorittene mine nå for tiden «Radio Mørch» og «Både Erlend og Steinar» på NRK, og «Catrin og Steinar redder forholdet» og «Poprådet» hos PodMe.

– Hva synes du er det beste med påsken?

– Sola! Den dreper vinterdepresjonen.

– Hva er det morsomste du har opplevd i år?

– Jeg vet ikke om det er det morsomste, men det sjukeste jeg har opplevd er i hvert fall å bli kåret til Årets influencer på Vixen. Det hadde jeg aldri trodd – og jeg har vel fortsatt ikke tatt det helt innover meg.

– Hvordan vil du karakterisere kommunikasjonsåret så langt?

– Vi har vel alle lært at whiskey og Facebook ikke bør blandes.

– Hva opplever du at folk i bransjen snakker mye om, og er det noe du mener fortjener mer oppmerksomhet?

– Som alltid er jeg spesielt opptatt av organisk innhold i sosiale medier og det syns jeg det er på OVERTID at denne bransjen begynner å bry seg mer om. At så mange kaster bort muligheten til å bygge verdifulle relasjoner til målgruppen sin helt uten å måtte betale en eneste annonsekrone, syns jeg er utrolig.

Powered by Labrador CMS