Marie Skajaa Sandegren, Prosjektleder TRY. Ruth Sainz, Markedsdirektør Hurtigruten Svalbard. Tonje Jæger, Kundeansvarlig TRY. Jonas Rasch, Kommunikasjonsrådgiver TRY

– Sannsynligvis verdens mest unike reisemål

TRY skal hjelpe Hurtigruten Svalbard med utvikling av merkevaren.

Publisert

Hurtigruten Svalbard er den ledende aktøren i reiselivet på Svalbard, med cirka 60 prosent av markedet. Selskapet eier tre hoteller, fire restauranter og arrangerer en lang rekke aktiviteter med erfarne guider – noen eksempler er snøscooterturer, hundekjøring, isgrottetur, båtturer og nordlysaften.

– Svalbard er en destinasjon alle bør besøke. Du får alt fra det røffe og autentiske til det elegante og komfortable. Jeg er imponert over bredden, sier kundeansvarlig Tonje Jæger i TRY i en pressemelding.

Hun leder et team med designere, PR-rådgivere, medierådgivere og CMS-rådgivere som nå jobber med en merkevareprosess for Hurtigruten Svalbard. Prosessen er allerede påbegynt, og handler blant annet om å bistå selskapet med strategisk merkevareutvikling, posisjonering og kommunikasjon.

– Vi i Hurtigruten Svalbard ønsker å sikre at merkevaren speiler både den unike naturen, vårt engasjement for bærekraftige opplevelser og bredden i tilbudet vårt. Det er få som kjenner Svalbard så godt som våre dyktige guider, og vi er stolte av prosessen vi er i gang med sammen med TRY, sier markedsdirektør Ruth Sainz i Hurtigruten Svalbard.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS