Molo&Co med ny kampanje for Rørosmeieriet. Denne gangen ønsker det lille meieriet å inspirere flere til å velge rene naturlige og mindre bearbeidede matprodukter.

Rørosmeieriet lanserer ny kampanje: «Mjølk er mer enn melk»

Rørosmeieriet ønsker med sin nye kampanje, utviklet av byrået Molo&Co, å inspirere flere forbrukere til å velge naturlige og lite bearbeidede matprodukter. Kampanjen bygger på meieriets økologiske profil og bærekraftige verdier.

Publisert

Rørosmeieriet lanserer nå kampanjen «Mjølk er mer enn melk». Målet er å sette fokus på trygg, bærekraftig matproduksjon og å fremme bevisste valg blant norske forbrukere.

Kristin Bendixvold, kommersiell leder i Rørosmeieriet, understreker at kampanjen er en naturlig forlengelse av meieriets verdier:

– Vi har merket en dreining blant stadig flere i retning av en økende etterspørsel etter naturlige og lite bearbeidede alternativer. I Rørosmeieriet er vi opptatte av å gå «i takt med naturen» og vi produserer utelukkende økologiske produkter. Den gode råvaren vi får behandler vi skånsomt for å ta vare på den gode smaken. Dette er bakteppe for vår siste kampanje som er ute nå.

Oscar Michaelsen, partner i Molo&Co, forklarer hvordan kampanjen oppsummerer Rørosmeieriets ambisjoner:

Oscar Michaelsen.

– «Mjølk er mer enn melk» oppsummerer godt ambisjonene deres om å bidra til å opprettholde et sunt og bærekraftig jordbruk, hvor dyra lever mer i kontakt med sin naturlige atferd, og å fremme trygg matproduksjon og bærekraftig forbruk.

Kampanjen innholdet også nettsider med informasjon om trygg og bærekraftig matproduksjon, og inspirerende matoppskrifter som gjør det enkelt å lage mat fra grunnen av.

– Vi ønsker rett og slett å inspirere flere til å ta bedre valg for seg og sine, avslutter Michaelsen. 

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS