Oskar Westerlin lokker fansen med sydentur: Her camper de utenfor
Influenseren fikk enorm oppmerksomhet for sitt virale bollestunt. Nå er han klar med ny lansering.
Fredag lanserte influenseren Oskar Westerlin sitt helt eget treningsmerke, Coore, sammen med kompis og forretningspartner Jørgen «Jølle» Fjeldberg.
I lokalet der lanseringsfesten skal holdes lørdag formiddag, er Westerlin og Fjeldberg i full sving med forberedelsene for selskapet de har jobbet med i ett år.
– Hva er forventningene for morgendagen?
– Jeg håper at mange tar turen. Jo flere, jo bedre, sier Westerlin, mens Fjelberg legger til optimistisk: – Flere tusen dukker jo opp.
Selv om de ikke er sikre på om alle kommer kun for treningsproduktene, er Westerlin fornøyd med å være et trekkplaster.
– De første hundre vil motta goodiebags og ha sjansen til å vinne fete premier. Vi skal skape så mye oppmerksomhet rundt det nye merket som mulig, sier Westerlin når KOM24 møter han fredag.
De vil og trekke ut ti kunder, og så lenge det er praktisk mulig, vil gevinstene bli levert personlig av Westerlin selv.
Overnatter utenfor
Nyheten ble sluppet på TikTok og Instagram fredag formiddag, og allerede samme ettermiddag møtte folk opp i håp om premier eller selfies med Westerlin.
– Førstemann har dukket opp. Det gjenstår å se om han holder ut her utenfor i 24 timer. Men jeg tror han er godt motivert for en sydentur til Hellas med dama, sier Westerlin.
Mads Hovelsrød står først i køen, og selv om han ikke er spesielt interessert i de nye treningsproduktene til Westerlin, ble fristelsen av en sydentur for lokkende til å motstå.
– Jeg var på do da jeg så TikTok-videoen, og fikk søsteren min til å kjøre meg hit. jeg har stått her siden klokken 12, og planlegger å bli til samme tid i morgen. Jeg skal ta med meg kjæresten min på ferie, forteller han.