Fra venstre: Trond Søbstad, Lillian Ayla Ersoy, Ronald Sagatun, Mari Strømsvåg, Stine Conradi Prøitz, Øyvind Såtvedt og Marianne Knutsen.

Los&Co skal «restarte» Osloregionen

Målet med kampanjen er blant annet å sikre nye arbeidsplasser og tiltrekke verdens beste talenter for å drive den norske økonomien videre.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Det er ingen liten oppgave vi har tatt på oss, men det er et utrolig viktig og morsomt arbeid vi gleder oss til å sette i gang med. Vi skal bruke den kunnskapen og erfaring byrået allerede sitter på fra flere internasjonale kunder til å vise folk hvilken fantastisk by og region Oslo er, sier Los&Co-rådgiver Stine Conradi Prøitz i en pressemelding.

Den nye innholdsavdelingen i Los & Co går nå inn i et langsiktig samarbeid med Osloregionen og deres ReSTART Osloregion-kampanje.

Målet med den årslange kampanjen er et samarbeid mellom offentlig og privat sektor for å øke investeringer, sikre nye arbeidsplasser og tiltrekke verdens beste talenter for å drive den norske økonomien videre.

I dette samarbeidet vil byrået koble på hele styrken fra sin nye innholdsavdeling, i tillegg til flere interne ressurser fra Los & Cos kreative og strategiske stab.

For å avgjøre hvilket byrå som skal levere innhold til den nye ReSTART-kampanjen la Osloregionen ut prosjektet på anbud og inviterte aktuelle kandidater til å sende inn pitch.

Det var Los & Co som til slutt stakk av med seieren, men i følge direktør i Osloregonen, Øyvind Såtvedt, var det ikke en enkel beslutning.

– Vi fikk flere gode tilbud fra de beste byråene i Norge. Det er tydelig at dette er et prosjekt som er attraktivt for leverandørene. Det er bra, for stedbasert markedsføring utover reiseliv, er fortsatt et ganske nytt område i Norge. Skal vi hevde oss i konkurransen med Stockholm, København, London og andre storbyområder, må vi jobbe enda mer med dette framover, sier Såtvedt i samme melding.

Powered by Labrador CMS